środa, 20 listopada 2013

SHINING LIKE A STAR

Zapewne każdy z Was marzy o zakupie jakiejś rzeczy, którą uparcie chciałby mieć, ale obawia się w niej wyjść na ulicę, aby nie zostać wytkniętym palcami. I tak marzenia spełzają na niczym. Przechodzimy obok za każdym razem z obawą, że dana rzecz będzie bezużytecznie leżeć w szafie.
Tak też przedstawia się historia ze spódnicą, której użyłam w poniższej stylizacji. Przez kilka miesięcy podziwiałam jej uroki najpierw na zdjęciach Honoraty Skarbek. Później, kiedy odkryłam źródło, w którym mogę ją dostać, cena była barierą nie do przeskoczenia. Wreszcie, jako jedna z zaledwie kilku z całej kolekcji Just Unique, pojawiła się na wyprzedaży. Mimo to, nadal zastanawiałam się, czy będzie okazja, aby ją włożyć.
Dopiero teraz, kiedy nie mogę się z nią rozstać, przekonałam się o słuszności tego zakupu. Pomimo oryginalnego wykonania, wyróżniającego się koloru i dziwnych spojrzeń przechodniów, nie zamieniłabym jej na żadną inną.
W dzisiejszym zestawie, przedstawiam Wam ją w wydaniu jesiennym, z grubymi rajstopami i botkami za kostkę, idealnym na chłodne wieczorne spacery.
Czekam na Wasze opinie.


Pozdrawiam gorąco,
Kasia.
















Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
koszula  |  BUTIK
spódnica  |  JUST UNIQUE
botki  |  Kari
naszyjnik  |  BUTIK
rajstopy  |  Fiore

4 komentarze:

  1. Jak wyładniałaś ;)
    Widziałyśmy się w czerwcu .
    Miło było by się spotkać ponownie porozmawiać i wgl : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódniczka:) A i kolorek włosów bardzo ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja:) ekstrawagancka spódnica a jednak można ją dobrze zaprezentować w codziennym looku :)

    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się nie podoba. Spódnica i koszula zlewa się w jedną, bezkształtną całość, a zupełnie czarny dół jest niczym odcięty od innej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie. Są dla mnie bardzo cenne!